Pendix eDrive 300

Dzięki Pendix eDrive300 możesz już cieszyć się najwyższą radością z jazdy na dystansach od 37 km do 72 km. W drodze do biura, w mieście lub na wycieczki po okolicy, 250-watowy silnik wspiera Cię absolutnie bezgłośnie.

Zestaw do konwersji Pendix eDrive300 zamieni Twój rower w niezawodny i wydajny eBike. System pasuje do prawie każdego rodzaju ramy, bez względu na to, czy to rowery miejskie, trekkingowe, cargo czy górskie, po prostu musi być wystarczająco dużo miejsca na baterię i silnik na ramie roweru. Może być montowany niezależnie od rodzaju zmiany biegów lub rodzaju układu hamulcowego. System obsługuje napęd pasowy i łańcuchowy. Musi znajdować się po prawej stronie roweru, a Twój rower musi mieć suport BSA. Pendix eDrive300 jest idealny do tras o długości od 37* km do 72* km. Cały zestaw waży tylko 6,9 kg.
Silnik bezprzekładniowy montowany jest centralnie zamiast lewej korby. Dzięki swojej konstrukcji i położeniu na rowerze zapewnia wyjątkowo naturalne wrażenia z jazdy i jest absolutnie bezgłośny. Z mocą 250 W i maksymalnym momentem obrotowym 65 Nm wspiera Twoją wydajność pedałowania do prędkości 25 km/h (maksymalna wartość prawnie dopuszczalna w krajach UE). Wyższe prędkości można osiągnąć używając czystej siły mięśni. Ponieważ silnik nie jest wyposażony w skrzynię biegów, przy wyłączonym akumulatorze nie ma zauważalnego oporu pedałowania, dzięki czemu można nadal korzystać z roweru tak jak wcześniej.
48 V Pendix ePower300 (bateria) ma pojemność 330 Wh i działa w oparciu o nowoczesną technologię litowo-jonową. Można ją łatwo wyjąć z roweru i całkowicie naładować w ciągu 2 godzin za pomocą dołączonej ładowarki 160 W. Podczas jazdy bateria pokazuje aktualny poziom naładowania za pomocą zmieniającego kolor pierścienia LED. Poziomy wsparcia można wybrać na kole obrotowym nad baterią. Ta inteligentna konstrukcja oznacza, że ​​nie potrzebujesz dodatkowego wyświetlacza na kierownicy. Jeśli nadal chcesz, aby aktualne dane były widoczne na kierownicy, możesz użyć funkcji Bluetooth baterii, aby połączyć go ze smartfonem i aplikacją Pendix.bike PRO. Bateria posiada interfejs USB do ładowania urządzeń zewnętrznych, takich jak telefon komórkowy. Pendix ePower jest montowany za pomocą metalowego uchwytu bezpośrednio na ramie roweru.
*w idealnych warunkach

Przed montażem sprawdź, czy Twój rower spełnia wszystkie niezbędne wymagania i czy jest w dobrym stanie technicznym. Jeśli zestaw eDrive jest instalowany przez jednego z naszych certyfikowanych, specjalistycznych sprzedawców, jest on zobowiązany do sprawdzenia stanu Twojego roweru. Dodatkowe koszty mogą zostać poniesione na wymianę części zużywających się, naprawę uszkodzonych części lub wymianę tarcz mechanizmu korbowego lub podpórki centralnej, na przykład, jeśli nie jest ona kompatybilna z powodu montażu zestawu Pendix.

Niezbędne:

  • Suport BSA 
  • Wystarczająca ilość miejsca na komponenty Pendix -> Skorzystaj z naszego szablonu montażowego
  • Na korbie Pendix można zastosować 4-otworowe tarcze o wymiarach połączenia 4 x 104 mm lub 4 x 64 mm
  • Rower musi mieć co najmniej 2 działające hamulce

Możesz również znaleźć te punkty szczegółowo na naszej stronie „Wymagania dotyczące instalacji” .

Jeśli nie masz pewności, zdecyduj się na zamontowanie zestawu Pendix u specjalistycznego sprzedawcy, który ponownie sprawdzi Twój rower przed jego zamontowaniem.

Dane techniczne

Silnik

Silnik silnik bezszczotkowy ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Moc
250 W
Prędkość (maks.)
25 km/h
Tryby jazdy
3
Moment obrotowy (maks.)
65 Nm

Bateria

Typ baterii bateria litowo-jonowa (wymienna)ㅤ
Pojemność
330 Wh
Napięcie
48 V
Czas ładowania
3h 20 min
Optymalny zasięg
37 - 72 km

Wsparcie

Rozmiary kółㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ wszystkie średnice kół
Rozmiary ram
wszystkie ramy z dostępnymi na rynku wymiarami konstrukcyjnymi i suporty z użyciem standardowych gwintów BSA 68/73 mm

Wymiary

Dodatkowa waga 6,9 kg
Wymiary baterii
80 x 276 mm (gł. x wys.)
Wymiary napędu
292 x 206 x 50 mm (szer. x wys. x gł.)